سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعتراض مردم تبریز مانع از سفر موسوی به این شهر شد

اعتراض مردم تبریز مانع از سفر موسوی به این شهر شد

خبرگزاری فارس: میرحسین موسوی که قرار بود شب گذشته به تبریز سفر کند به دلیل اعتراض گسترده مردم این شهر، سفر خود را لغو کرد.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، میرحسین موسوی قرار بود ساعت 21:30 پنج‌شنبه شب با پرواز شماره 5206 شرکت هواپیمایی آتا به تبریز سفر کند اما اعتراضات گسترده مردم این شهر وی را مجبور به لغو این سفر کرد.
مردم انقلابی و خداجوی تبریز که بعدازظهر امروز در جریان سفر میرحسین موسوی به این شهر قرار گرفتند از نخستین ساعات عصر پنج‌شنبه 22 بهمن از نقاط مختلف شهر خود را به فرودگاه بین‌المللی تبریز رسانده و درهای خروجی آن و مبادی ورودی شهر را مسدود کردند.
میرحسین موسوی با اطلاع از اعتراضات و محاصره فرودگاه این شهر توسط مردم، مجبور به لغو سفر خود شد و مسئولان فرودگاه نیز با اعلام این موضوع از مردم خواستند که منطقه را ترک کنند.
براساس این گزارش، مردم تبریز که در اعتراض به سفر موسوی به این شهر در محل فرودگاه گرد آمده بودند، با شنیدن خبر لغو سفر وی، به تدریج فرودگاه این شهر را ترک کردند، اما برخی از آنها همچنان به صورت پراکنده در مبادی ورودی شهر حضور دارند.
مخالفت مردم تبریز نسبت به سفر موسوی به این شهر که پیش از این ادعا شده بود نامبرده جایگاه ویژه در بین مردم این شهر دارد در حالی صورت گرفت که صبح روز 22 بهمن نیز موسوی هنگام حضور در راهپیمایی گسترده مردم تهران در سی‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با مخالفت گسترده و شعار «مرگ بر منافق» آنها مواجه و مجبور به گریز از صحنه شد.



کلمات کلیدی : موسوی، اعتراض مردم تبریز، پرواز
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...