سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاور موسوی و خاتمی:جریان اصلاحات متولد نشده مرگش فرا رسید

کمدی کروبی و موسوی پایان ندارد
تلاش جمهوری اسلامی برای ممانعت از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن!

سایت اینترنتی جرس(جریان رسوای سیا) از دیدار مهدی کروبی و میرحسین موسوی خبر داد.

بر اساس خبری که در سایت اصلی حامی موسوی منتشر شده، گویا موسوی و کروبی هم‌زمان در تأیید و یا رد برخی از اتفاقات اخیر سخن گفتهاند.

در این دیدار که صبح شنبه در منزل کروبی برگزار شده است، آن‌ها مدعی شدند که اعدام‌ دو عضو گروهک تروریستی»انجمن پادشاهی» در جهت ایجاد خوف در مردم و ممانعت از حضور آنان در راهپیمایی روز 22 بهمن بوده است!

اشاره آنان به اعدام محمدرضا زمانی و آرش رحمانی‌پور است که به اتهام فعالیت در گروهک تروریستی «انجمن پادشاهی» و اقدام به اخلال در امنیت ملی از طریق اقدام به بمب‌گذاری و ترور مسؤولان نظام محاکمه و به اعدام محکوم شدند.

با این حال مهدی کروبی و میرحسین موسوی ضمن اعتراض به آن‌چه آن را تداوم وضعیت موجود نسبت به احکامی که بدون رعایت مراحل دادرسی برای اعدام برخی از شهروندان صادر شده و اجرای عجولانه آن خواندند، با ابراز تأسف نسبت به اعدام برخی از شهروندان]![، خواستار رسیدگی قانونی به وضعیت بازداشت شدگان اخیر شدند.

برخی معتقدند مواضع ساختارشکنانه موسوی و کروبی-که در بین مردم به عنوان سران فتنه شناخته شدهاند - پس از راهپیمایی 9 دی بیش‌تر به یک کمدی تکراری و خسته‌کنده تبدیل شده است.

_________________________________________________________________________________

محمدرضا تاجیک از مشاوران ارشد میرحسین موسوی و از مشاوران خاتمی در دولت اصلاحات، گفت: جریان اصلاحات آغازی بود در میان آغازهای متعددی که در یک صد سال گذشته تجربه کردیم؛ آغازهای بی فرجام که هنوز متولد نشده مرگش فرا رسید.ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : خاتمی، موسوی، هاشمی، رفسنجانی، کروبی، اقازاده ها، مشاور موسوی، مشاور خاتمی

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...