سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ستاد موسوی پنج روز قبل از انتخابات می دانست که او پیروز نمی شود

حجت الاسلام مهدی طائب:
ستاد موسوی پنج روز قبل از انتخابات می دانست که او پیروز نمی شود

به گزارش خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام مهدی طائب در گردهمایی روحانیون و ائمه جمعه استان قزوین که در مدرسه علمیه امام صادق(ع) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: ایرانی‌ها مردمی هستند که برای مأموریتی انتخاب شدند که برای این مأموریت مناسب و لایق تشخیص داده شده‌اند و این مأموریت استقرار حکومت اسلامی دولت امام زمان(عج) است.

وی توضیح داد: پیامبر(ص) در آن دوران خطاب به اعراب فرمود اگر مرتد شوید و پای کار نباشید خداوند قومی را خواهد آورد که به خاطر حب به خدا کار می‌کنند و زمانی که اعراب از وی سؤال کردند این قوم چه کسانی هستند، پیامبر به سلمان فارسی اشاره کرد و فرمود این قوم سلمان و مانند آن‌هاست. ولی آن‌ها با حضرت علی(ع) و اهل بیت پیامبر آن‌گونه رفتار کردند.

طائب در ادامه سخنان خود با اشاره به حوادث پس از انتخابات دهم و تشریح چگونگی بروز این حوادث گفت: دشمن بعد از هشت سال جنگ تحمیلی بررسی کرد و به این نتیجه رسید که به این دلیل موفق نشده که پیاده نظام و رهبری از درون در کشور ما نداشته است، بنابراین در این خصوص کار کردند.

وی توضیح داد: پیاده نظام یعنی کسانی که به خیابان بریزند و بگویند ما این نظام را نمی‌خواهیم و این پنهانی‌ترین وجه کار بود، بخش دوم پیاده نظام، اقتصادی بود که از این‌ها حمایت کنند و متأسفانه مدل فکر هاشمی رفسنجانی در دوره ریاست جمهوری به گونه‌ای بود که به این تربیت زمینه می‌داد، البته ایشان نمی‌دانست ولی مدل فکری ایشان به گونه‌ای بود که این دشمن می‌توانست رشد کند.

طائب ادامه داد: دشمن پس از انتخابات دور نهم به این نتیجه رسید اگر احمدینژاد چهار سال دیگر روی کار بیاید، بسیار برای آن‌ها مشکل‌ساز می‌شود؛ بنابراین وارد عمل شد و لیدر میرحسین موسوی بود و راهکار «یا رئیس جمهوری و یا تقلب» عنوان شد و به او گفتند که در تبلیغات فقط علیه احمدینژاد حرف بزن و سیاه‌نمایی کن و احمدی نژادی را معرفی کن که ایران را به لبه پرتگاه آورده است. آن‌ها پنج روز قبل از انتخابات بر اساس نظرسنجی متوجه شدند در فاز نخست موفق نیستند، مسؤول ستاد میرحسین موسوی در قم بیان داشت که ما قبل از انتخابات منزل هاشمی رفسنجانی بودیم و همه گزارش دادند که وضعیت خوب است. ولی من گفتم وضعیت خوب نیست چراکه طرفداران احمدی نژاد بیش‌تر هستند و سپس نظرسنجی توسط ستادهای انتخابات موسوی صورت گرفت و بر این اساس پنج روز قبل از انتخابات را‡ی موسوی از صندوق نیز کم‌تر بود بنابراین به سمت تقلب رفتند.

وی در پایان با اشاره به حضور پرشور مردم در حماسه نهم دی تصریح کرد: ولی مردم ما خدا را انتخاب کرده‌اند. دلیل این موضوع حماسه 9 دی است که عشق خدا مردم را به میدان آورد و این حضور نتیجه بصیرت بود.



کلمات کلیدی : هاشمی، رفسنجانی، محسن رضائی، کروبی، فائزه هاشمی، ستاد میر حیسن موسوی
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...