سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جنبش سبز به تاریخ پیوست+گزارش تصویری

 کلیک کنید:

 ________________________________________________________________
میرحسین موسوی ساعت 11 امروز به قصد شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از خیابان رودکی عازم راهپیمایی بود که پس از مشاهده حضور میلیونی مردم به سمت یکی از کوچه‌های این خیابان به نام بن‌بست مصطفی رفته و در یکی از کوچه های این خیابان متواری و پنهان شد.

 

__________________________________________________________________________________

عکس: مرگ سبزها

یکی از جوانانی که در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن حضور داشت، پلاکاردی را با عنوان "مرگ نفاق سبز" حمل می کرد.

به گزارش شبکه ایران، راهپیمایی میلیونی دیروز مردم تهران حاشیه‌هایی دیدنی و به یادماندنی زیادی به همراه داشت. بسیاری از مردم شرکت‌کننده در این تظاهرات، پلاکاردهایی به دست داشتند که خودشان آنها را طراحی کرده بودند و اغلب دارای نکاتی پرمعنا و قابل توجه بود.

در یکی از این پلاکاردها که توسط یکی از جوانان میهن‌مان تهیه شده بود، به بررسی وضعیت جریان موسوم به سبز در ماه های اخیر پرداخته شده بود. در این پلاکارد، وضعیت این جریان به بیماری تشبیه شده بود که در روز 22 بهمن، سکته کرد و مرده است.

__________________________________________________________________________________

فحاشی بین ضد انقلابی های فراری بالا گرفت

عطاالله مهاجرانی در واکنش به اعتراضات و فحاشی‌های اعضای فرقه سبز علیه خود، این افراد را "عصبی" و "احساسی" خواند و آن‌ها را "همچون کف بر سطح آب" توصیف کرد.

به گزارش شبکه ایران، رهبران خارج نشین فرقه سبز که در هفته‌های گذشته، برنامه‌های گسترده‌ای را برای ایجاد اختلال در راهپیمایی 22 بهمن تدارک دیده بودند، با مشاهده جمعیت ده‌ها میلیونی راهپیمایان این روز و شکست طرح‌هایشان، شروع به فحاشی نسبت به یکدیگر کردند.

این فحاشی‌ها از آنجا شروع شد که طرح پیشنهادی از سوی عطاا... مهاجرانی موسوم به "اسب تروا" با شکست روبرو شد.

آقای مهاجرانی این طرح را از چندی پیش در سایت اینترنتی "جرس" که پس از انتخابات ریاست جمهوری، برای تحریک مردم به اغتشاشات خیابانی با مدیریت وی و همکاری افرادی چون محسن کدیور و فاطمه حقیقت جو راه اندازی شده، مطرح کرده بود.

بر اساس این طرح قرار بود تا حامیان میرحسین موسوی با ظاهر معمولی و بدون نمادهای سبز به میدان آزادی بیایند و سپس در هنگام سخنرانی رئیس جمهور، نمادهای خود را نمایش دهند و شعارهای ساختارشکن سر بدهند.

 ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : جنبش سبز، خاتمی، موسوی، کروبی، مهاجرانی، خانوم زاده ها، تاریخ، گزارش تصویری، اسب تراوا، خر تراوا، جرس

<      1   2   3   4   5   >>   >

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...