سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بینی و بین الله هنوز برای رفتار ساکتین فتنه توجیهی ندارم / وحدت

علامه مصباح در دیدار اعضای شورای جمعیت ایثارگران:
بینی و بین الله هنوز برای رفتار ساکتین فتنه توجیهی ندارم / وحدت نباید بهانه روی کارآمدن افراد خائن شود
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با تاکید بر ضرورت توجه به نعمت وجود رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: ما مثل ایشان هیچ کسی را نداریم، لذا باید قدر چنین رهبری را بدانیم و طبق نظر ایشان عمل کنیم. باید دست ما به اشاره رهبر انقلاب باشد و بر اساس آن حرکت کنیم، چرا که رهنمودهای ایشان برای ما حجت شرعی و اطمینان بخش است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، پیش از ظهر امروز دبیر کل و جمعی از اعضای شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با حضور در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با آیت‌الله مصباح یزدی دیدار کردند.

وحدت نباید بهانه روی کارآمدن افراد خائن شود

در این دیدار حضرت علامه مصباح یزدی سخنانی صریح را درباره انتخابات ریاست جمهوری، وحدت و عملکرد نامطلوب برخی سیاسیون و جریانات سیاسی در گذشته مطرح کردند.

اما نکته قابل توجه در این دیدار، واکنش معنادار حضرت علامه مصباح یزدی به موضوع وحدت بود که وی صریحا اظهار داشت که نباید این موضوع (وحدت) بهانه ای برای روی کار آمدن افرادی خائن شود.



متن منتشر شده توسط روابط عمومی جمعیت ایثارگران به شرح ذیل می باشد:

رهنمودهای رهبری برای ما حجت شرعی است


 
آیت‌الله مصباح یزدی در ابتدای این دیدار با این دعا که "خداوند سایه رهبر معظم انقلاب را بر سر همه ما مستدام بدارد" ادامه داد: ایشان بزرگترین راهنمایی هستند که ما را در شناخت حق و باطل راهنمایی می‌کنند.
  ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : فتنه، خائن، 88، جمهوری، انتخابات، فراد، ریست

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...