سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دسته گل جدید خاتون هاشمی رفسنجانی

 بسیاری بر این عقیده اند که این روزها "خاتون" تبدیل به نمادی شده است برای کسانی که ریشه کن کردن اسلام و حجاب را بصورت نرم در دستور کار خود قرار داده اند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، در این بازار شیر تو شیر تهران که اخیرا چند تا از آن شیرها را در سطح شهر بازداشت نمودند!، خاتون ها هم مجالی یافته اند تا در برخی اجتماعات پرسه بزنند و خاتون سرایی کنند.

چندی پیش مسئولین قضائی کشور در اقدامی ضربتی پرونده خاتون های حامی احمدی نژاد را بررسی کردند و حکم برخی از آنها را صادر کردند و حتی قصد بازداشت خاتون جوانفکر را داشتند که مصالحی و مسائلی پیش آمد و این خاتون علی الحساب به حاشیه امنیتی تشریف بردند.

البته این تخفیف علی الحساب بعید هم نبود چونکه موسسین جریان خاتون بعد از سالها هنوز افتخار حضور در دادگاه را به مسئولین و مردم رنجدیده ایران نداده اند!


بنابر گزارشات، خاتون هاشمی رفسنجانی یا همان فائزه هاشمی چندی پیش از خانه به در شد امّا نه برای خرید لباس و خوردن ساندویچ در جمع اغتشاشگران چونکه فتنه دومین سالگرد مرگش هم فرار رسیده است؛ بلکه برای شرکت در یک جلسه که البته اشتباه نکنید آن هم حضور در جلسه دادگاه به منظور احترام به قانون و مقررات و عدالت کشور نبود چون شان این خاندان از این نوع مسائل جدا بری است! جلسه دادگاه برای اهالی رسانه ی از همه جا رانده و مانده است که اگر هزاران رکورد خبری در دفاع از اسلام و انقلاب بنویسند کسی بر خود واجب که چه عرض کنم مباح هم نمی داند که تقدیری ولو خشک و خالی کرده باشد ولی اگر یکبار ، فقط یکبار مطلبی بنویسند که به پر قبای یکی از حضرات بر بخورد، آنوقت باید آن فرد رسانه ای با اولین احضار تلفنی راس ساعت مقرر در دادگاه حاضر شود و ذکر "غلط کردم" را در هر وعده هزار مرتبه بگوید تا دل حضرت شاکی شاد گردد و دست کرمش برگه رضایت را امضا بفرماید و از آن به بعد آن فرد رسانه ای و هفت نسلس اش غلط بکند که گرد قبای حضرت مسئولی را ببیند و اگر دید همان لحظه اصل را بر ضعف چشمان و تقوای شخصی خود بگذارد. ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : هاشمی، رفسنجانی، مهدی، اسرائیل، فائزه، مجمع، مصلحت، جلسه، خاتون، تشخیص، بیداری، عایشه، دکتر روحانی، خاور میانه، نه نه قمر
<      1   2   3   4   5   >>   >

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...