سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آقای اطاعت در داراب به 'جواد کذاب' معروف است!

نماینده سابق مردم داراب و زرین دشت در مجلس نیز در واکنش به اظهارات اطاعت گفت بیش از 80 درصد مطالب وی کذب محض است.

حجت الاسلام رستاد نماینده دور پنجم و هفتم مجلس گفت: در زمان دولت آقای احمدی نژاد تا سال ‏87‏ پیشرفت سد رودبال به 60‏ درصد رسید و تا پایان امسال آب‌گیری می شود.

نماینده سابق مردم داراب و زرین دشت در مجلس گفت: آقای اطاعت در داراب به جواد کذاب معروف می باشد و صحبت‌های دیشب وی در خصوص داراب و زرین دشت کذب محض است.

جواد اطاعت عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی که در جریان انتخابات ریاست جمهوری دهم به آقای موسوی رای داده است، در برنامه "رو به فردا" موضوعات متعدد و پراکنده‌ای را بیان کرد که بسیاری از آن ها با واکنش مردم و مسئولین مواجه شده است.

به گزارش شبکه ایران، جواد اطاعت عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی که در جریان انتخابات ریاست جمهوری دهم به آقای موسوی رای داده است، پنج‌شنبه شب در برنامه "رو به فردا" موضوعات متعدد و پراکنده‌ای را در جریان مناظره با علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس، بیان کرد که بسیاری از آن ها با واکنش مردم و مسئولین مواجه شده است.

رای بالای مردم داراب به احمدی نژاد

جواد اطاعت در مناظره تلویزیونی با علیرضا زاکانی که در رسانه ملی برگزار شد، مدعی شد که دولت در شهرستان داراب هیچ خدماتی ارائه نکرده است و مردم این شهرستان از رئیس جمهور ناراضی هستند. این ادعای وی بلافاصله با واکنش مردم و مسئولین این شهرستان روبرو شد.

نماینده مردم داراب و زرین دشت درمجلس شورای اسلامی با رد اظهارات جواد اطاعت مبنی بر اینکه در دولت نهم و دهم هیچ کاری نشده است، به تشریح اقدامات دولت پرداخت و گفت در ‏2‏ تا ‏3‏ سال گذشته، طرح‌‌های عمرانی فراوانی در داراب و زرین دشت اجرا و یا به اتمام رسیده است.

افشاری، اتمام ساختمان سد رودبال و تصویب طرح آب‌رسانی به داراب و زرین دشت در کمیسیون ماده ‏32‏ قانون برنامه چهارم، احداث جاده شیراز، فسا، داراب، بندرعباس، جاده داراب شیراز، تبدیل بیمارستان ‏94‏ تختخوابی داراب به ‏204‏ تختی با پیشرفت 50 درصدی و اتمام ساخت بیمارستان زرین دشت را از جمله این طرح ها عنوان کرد.

همچنین بررسی های شبکه ایران نشان می دهد که نتایج انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان، مغایر با اظهارات آقای اطاعت است چرا که از مجمع 102299 رای اخذ شده، دکتر احمدی نژاد با 79211 رای در صدر و آقایان موسوی، رضایی و کروبی به ترتیب با 20848، 770 ، 687 رای در رتبه های بعدی بوده اند.

همچنین 783 رای نیز باطله بوده است.

آقای اطاعت در داراب به "جواد کذاب" معروف است!

نماینده سابق مردم داراب و زرین دشت در مجلس نیز در واکنش به اظهارات اطاعت گفت بیش از 80 درصد مطالب وی کذب محض است.

حجت الاسلام رستاد نماینده دور پنجم و هفتم مجلس گفت: در زمان دولت آقای احمدی نژاد تا سال ‏87‏ پیشرفت سد رودبال به 60‏ درصد رسید و تا پایان امسال آب‌گیری می شود.

نماینده سابق مردم داراب و زرین دشت در مجلس گفت: آقای اطاعت در داراب به جواد کذاب معروف می باشد و صحبت‌های دیشب وی در خصوص داراب و زرین دشت کذب محض است.

حزب اعتماد ملی: اطاعت عضو حزب ما نیست

در حالی جواد اطاعت خود را عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی خواند، امروز روابط عمومی حزب اعتماد ملی در اطلاعیه ای مدعی شد که وی شش ماه قبل از انتخابات از این حزب جدا شده است.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو حضور آقای دکتر اطلاعت و آقای دکتر زاکانی در برنامه رو به فردا در شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی، بدینوسیله به اطلاع میرساند که آقای دکتر جواد اطلاعت از همکاران سابق این حزب بودند که شش ماه پیش از انتخابات اخیر ریاست جمهوری همکاری سیاسی خود را با این حزب قطع و فعالیت سیاسی خود را با بنیاد باران پیگیری کردند.

این اطلاعیه همچنین با انتقاد از عدم بیان این مطلب از سوی آقای اطاعت، وی را نماینده این حزب ندانست و خواستار حضور نماینده رسمی این حزب در این برنامه شد.

گفته می شود که این اطلاعیه در پاسخ به گفته اطاعت درباره دادن رای‌ به آقای موسوی، صادر شده است.

آقای اطاعت جزو متحصنین مجلس ششم بوده است

جواد اطاعت در این مناظره، در پاسخ به صحبت های زاکانی مبنی بر حضور وی در جمع متحصنین مجلس ششم، این ادعا را رد کرد و گفت که در میان نمایندگان متحصن حضور نداشته است و حتی مخالف این اقدام بوده است.

آقای اطاعت در حالی حضور خود در میان متحصنین مجلس ششم را تکذیب کرد که نام وی در اخبار مربوط به این تحصن در سال 82 وجود دارد.

همچنین اطاعت از رد صلاحیت خود در انتخابات مجلس خبر داده بود که مشخص شد چنین ادعایی صحت ندارد. فرماندار شهرستان زرین دشت رد صلاحیت جواد اطاعت را در انتخابات مجلس تکذیب کرد و گفت وی در دور قبل نامزد نمایندگی از حوزه تهران بود که رأی هم نیاورد.

گفتنی است جواد اطاعت در جریان انتخابات مجلس هشتم در شهر تهران کاندید شده بود که البته نتوانست جایگاهی بهتر از چهل ‌و پنجمی در میان کاندیداهای تهران کسب کند.

راه آهن شیراز - اصفهان یک طرح عظیم ملی است

استاندار سابق فارس نیز نسبت به اظهارات اطاعت در برنامه رو به فردا اعتراض کرد.

آقای رضازاده با اشاره به سخنان اطاعت در خصوص راه آهن شیراز- اصفهان گفت: این طرح عظیم در دولت نهم به پایان رسید و بی انصافی است که به علت نگاه سیاسی حجم فعالیت های بزرگ را به زیرسوال ببرند.

وی افزود: طرح راه آهن شیراز اصفهان بیش از 500‏ کیلومتر طول دارد و در طول این طرح بیش از 1700‏ پل به طول ‏26‏ کیلومتر احداث شده است که پل ایزدخواست به طول ‏485‏ متر جزمنحصر به فردترین پل های ایران است که در این طرح اجرا شده است.

نماینده دولت نهم در فارس افزود: آنان که می گویند در قسمتی از این طرح بدون اجرای پل خاکریزی کردند، بیایند یک نقطه را نشان دهند. چنین مطلبی کذب محض است.

استاندار سابق فارس خاطر نشان کرد: نباید به این راحتی این زحمات زیاد نیروهای متعهد و متخصص را طی این چند سال به خاطر دعواهای سیاسی زیر سوال ببریم.

فرماندار زرین دشت: اطاعت گفت دموکراسی چرت است

فرماندار شهرستان زرین دشت هم با اشاره به برخی از سخنان پنج‌شنبه شب اطاعت گفت: آقای اطاعت که این همه دم از دموکراسی می‌زند، لازم است یادآور شوم که بعد از زلزله سال 82 در این شهرستان که من رئیس شورای شهر زرین دشت بودم و برای تهیه مایحتاج مردم به فرمانداری رفتم که آقای اطاعت هم حضور داشت و اظهار کرد که دموکراسی چرت است و چون شما با دولت نیستید، ما هیچ کمکی نمی‌کنیم.

آقای خوشبخت با اشاره به بهره‌برداری سد خسویه در دولت نهم گفت: آقای اطاعت و دوستانش در دولت اصلاحات قول دادند که این سد بعد از 14 ماه به بهره‌برداری می‌رسد که این اتفاق نیفتاد.

وی همچنین با بیان اینکه بیمارستان این شهرستان بعد از گذشت 20 سال از زمان آغاز فعالیت اجراییش با 17 درصد پیشرفت فیزیکی رها شد، افزود: اما در سال 84 و با روی کار آمدن دولت نهم عملیات اجرایی آن از سر گرفته شده است و به زودی افتتاح می‌شود.

با این همه، تاکنون آقای اطاعت به این سخنان واکنشی نشان نداده است.



کلمات کلیدی : اطاعت، جواد کذاب

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...