شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

تسبیح دیجیتال

**رضا **

جرات
93/2/31
**رضا **
به نظر مي رسد با توجه به عملي نشدن برخي شعارهاي روحاني ، وي با ايراد چنين سخناني به دنبال بازگرداندن محبوبيت از دست رفته خود در بين قشر خاصي از جامعه مي باشد . اظهارات روز گذشته رئيس جمهور به قدري براي رسانه هاي بيگانه شيرين بود که بلافاصله سخنان وي بازتاب گسترده اي در اين رسانه پيدا کرد .
**رضا **
.
**رضا **
*آيا آزاد سازي بازوي اجرايي دشمن در تهاجم فرهنگي نابودي فرهنگ اسلامي را در بر ندارد ؟ اگر شبکه هاي ماهواره اي و اجتماعي تاثيري در نابودي فرهنگ اسلامي در برخي خانواده ها نداشته اند پس سبک زندگي غربي ، بي بند و باري و فحشا در بين برخي جوانان از کجا آمده است ؟ آيا براي اعتلاي فرهنگ کشور بايد درها را به روي تهاجم دشمن باز کرد ؟*
**رضا **
يک گردش کوتاه قطعا تصاويري غير اخلاقي بسياري را مشاهده خواهيد کرد که خود عامل بسياري از بي بندوباري مي شود همچنين رقابت بر سر به روز کردن آلبوم هاي عکس شخصي و به اشتراک گذاشتن آن از يک سو منجر به سوء استفاده هاي اخلاقي مي شود و از سوي ديگر ايجاد تنوع طلبي در افراد و تلاش براي ارتباط با جنس مخالف باعث اختلافات خانوادگي بويژه براي افراد متاهل و فعال در اين شبکه ها مي گردد و بر اساس اسناد بسياري از..
گويي از ما و در نهان بر ماست!
2-dard del
اقايي روحاني درست ميگن چون هر کسي که ايمانش قويه دنبال هوس نميره بستگي به ذات انسان داره بخواد منحرف بشه از همين سريال هاي ايراني هم منحرف ميشه!
mp3 player شوکر
**رضا **
رتبه 77
19 برگزیده
2597 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله فروردين ماه
vertical_align_top