شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

چراغ جادو

**رضا **

**رضا **
البته آنان توانستند برخي را دور قليان جمع کنند و با همين دود، داد بزنند که ما هم هستيم. با اين حال، جامعه ايران، داراي يک مزيت بزرگ ديگر است که جماعت روشنفکر را همزمان با جماعت وهابي تکفيري کلافه کرده است؛ مفهومي به اسم «امام» و «امامزاده» و بقاع متبرکه.
**رضا **
وقتي هر سال ده ها ميليون نفر به اماکن متبرکه و امامزاده ها مي روند و معماري اسلامي و ارزشهاي اسلامي را باز انديشي مي کنند و خود را با آن تراز مي کنند، حسادت جماعت بي ريشه را برانگيخته است و وقتي نمي توانند به سبک تکفيري ها، اماکن متبرکه را تخريب کنند، فکر مي کنند بتواند با مبارزه مثبت و امامزاده تراشي به هدف برسند؛
**رضا **
تا قبر امثال ريچارد فراي، جاسوس سيا، همزمان که نماد معماري و تمدن غرب است، ضد ارزشهاي ضد بشري غرب و وابستگي به ام الفساد قرن و شيطان بزرگ و قبله آمال شان را کمک کند؛ به قولي، قلياني باشد که يک مشت ورشکسته را دور خود جمع کند.
**رضا **
وقتي که ايراباس ايران را با حدود 300 نفر زدند، بايد حرفي مي زد، وقتي کودکان سرطاني اصفهان را تحريم دارو کردند، بايد چيزي مي نوشت؛ و البته از نظر ما راشل کوري يک آمريکايي است که روح ايران در تنش بي قراري مي کرد و و حاضريم قبرش را به کشورمان دعوت کنيم؛ اما ريچارد فراي که در وقت کشتار و ظلم آمريکا به ايران در حال جاسوسي براي منافع سيا بوده است، در ايران جايي ندارد.
قضيه اينطوريا هم نيست!
خداوند به ما آموخته است که به کفار بدبين باشيم اون هم يه همچين .... و قطعا منافقين به آنها علاقه مند و با آنها هم صحبت هستند ...
چراغ جادو
**رضا **
رتبه 77
19 برگزیده
2597 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top