سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعبیر زارعی ازمواضع اخیر هاشمی/دشمن در فتنه به دنبال زمین زدن...

تعبیر زارعی از مواضع اخیر هاشمی/ دشمن در فتنه به‌دنبال زمین‌زدن نظام در خیابان بود اکنون در پی حاشیه‌سازی برای دولت و مجلس

گروه استان‌ها- هرمزگان: سلسله همایش‌های استانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی که با استقبال پرشور حامیان گفتمان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، به جنوبی‌ترین نقاط کشور رسیده است.

به گزارش رجانیوز، بندرعباس مرکز استان هرمزگان روز گذشته میزبان دبیرکل و مسئول کمیته استان‌های جبهه پایداری انقلاب اسلامی بود تا در اولین همایش این استان، مبانی شکل گیری جبهه‌ای را تبیین کنند که بنا دارد پرچم گفتمان انقلاب اسلامی را بر دست گرفته و توده‌های امت حزب الله را گرد آن جمع کند.

دنباله‌روی ویژه‌خواران، شراکت در جرم آنان است

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در سخنان خود در این همایش ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم ولایت‌مدار هرمزگان با تشریح جایگاه رفیع و تاثیرگذار مجلس شورای اسلامی در تاکیدات امام راحل(ره) ومقام معظم رهبری، هرگونه تسامح در مورد آن را غیرقابل قبول دانست و اظهارداشت: این تسامح است که نتیجه آن تحمل کسانی است که هشت سال شعارهای آنان غیر از شعارهای اسلام و انقلاب بود و هرگونه غفلت موجب بازگشت چنین تفکری خواهد بود، که درآن صورت چیزی از ارزش های انقلاب باقی نخواهد ماند.

این معلم اخلاق با تشریح سیره امیرالمومنین علیه السلام درمشی عدالت محور در حکومت و استفاده نکردن از شیوه‌های مصلحت جویانه وتسامح در مقابل ویژه خواران گفت: یکی از بزرگان کوفه در این زمینه به ایشان مطلبی می‌گوید که با پاسخ قاطع حضرت امیر علیه السلام در استفاده از شیوه های غیرشرعی برای رسیدن به قدرت روبرو شد.

آقاتهرانی افزود: دنباله روی از ویژه خواران و پیروی از آنان درحقیقت شراکت در جرم آنان است.

وی با تأکید دوباره بر اینکه جبهه پایداری با جریان‌های فتنه و انحرافی هیچ نقطه مشترکی ندارد، بر لزوم انتخاب اصلح برای مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: فساد میلیاردی از کجا در می‌آید، از انتخاب بد ماست که بعد هم به گردن نظام می‌افتد، چون ما به موقع در صحنه حاضر نیستیم.

به گفته رییس مجمع نمایندگان تهران، در مجلس ما با انتخاب بد مرتکب خیانت می‌شویم و بر همین اساس جبهه پایداری در انتخابات، فرهنگ علوی را ملاک خود قرار داده است.

آقاتهرانی با بیان اینکه بنا بر این است که منشور اصول‌گرایی شاخص جبهه متحد اصول‌گرایی باشد، افزود: استنباط جبهه پایداری این بود که این منشور در مقام اجرا به درستی عمل نمی‌شود.

وی خاطر نشان کرد: جبهه پایداری نیز با ارائه راهکار در مسیر اصلاح روند در پیش گرفته شده توسط جبهه متحد گام برداشته و برای همین به مسیر خود ادامه داده است.

دبیر کل جبهه پایداری با بیان اینکه امام راحل و رهبر معظم انقلاب شاخص‌ها در زمینه وظایف مجلس را مطرح کرده‌اند، اظهار داشت: مجلس تا زمانی که به وظیفه خود درست عمل کند، می‌تواند در راس امور بماند و در صورتی که دچار جهل و نفهمی شود، نمی‌تواند به وظیفه خود عمل کند.

آقاتهرانی با اشاره به شعارهای جبهه پایداری مبنی بر عقلانیت، معنویت و عدالت تحقق این شعارها را تنها درسایه ولایت مداری و حرکت حول رضایت مندی ولی فقیه دانست و ابراز امیدواری کرد: نمایندگانی با شاخصه‌های عدالت علوی از هرمزگان وسایر نقاط کشور به مجلس راه یابند که البته تحقق آن امری سخت و دشوار ومنوط به دقت نظر همه آحاد جامعه است.

در فتنه اخیر برخی توان ایستادگی در جبهه رهبری را نداشتند

در بخش دیگری از این همایش، مسئول کمیته استان‌های جبهه پایداری نیز در سخنان خود ضمن تقدیر از برگزاری پر شور همایش در هرمزگان و همچنین پذیرش مسئولیت جبهه در استان توسط حجت الاسلام والمسلمین متین، با بیان اینکه ما با هدف تبیین و توسعه گفتمان امام و مقام معظم رهبری اقدام به تاسیس این جبهه کردیم، گفت: رویکرد ما در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تلاش برای شناسایی و معرفی نمایندگان ارزشی و اصول‌گرا برای ورود به مجلس است.

دکتر علی اصغر زارعی با بیان اینکه تبیین و ترویج گفتمان امام و رهبری مأموریت اصلی جبهه پایداری به شمار می‌رود، اظهار داشت: این گفتمان نه در قالب یک حزب، بلکه در قالب یک گفتمان با در رأس قراردادن علما و روحانیت ما ادامه خواهد یافت.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به پیروزی گفتمان عدالت محور در صحنه سیاسی کشوردرسال 84، دستاوردهای این گفتمان در عرصه های مختلف داخلی و خارجی بزرگ و موجب امید ملت و رهبری دانست.

وی همچنین اشاره‌ای به حوادث سال 88 داشت و اظهار کرد: فتنه 88 از جمله برنامه‌های پیچیده و سازمان‌دهی شده‌ای بود که برای متوقف کردن نظام برنامه‌ریزی شد؛ تلاش دشمن در دو محور متوقف و منحرف کردن مسیر اجرایی کشور است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه برخی از افراد، عمق حادثه فتنه سال 88 را درک نکردند، افزود: متأسفانه بسیاری از نخبگان به عمق آن پی نبردند و یا اگر متوجه شدند، در مقابل آن سکوت پیشه کردند، فتنه بزرگ سال 88 آسیب‌های قابل توجهی را به کشور وارد کرد و برخی از کسانی که این ماجرا درک کردند، زبان بازگویی نداشتند و برخی نیز توان ایستادگی در جبهه رهبری را نداشتند.

زارعی با یادآوری گفتمان عدالت‌محوری در سال‌های گذشته گفت: در سال 84 شاهد بودیم که نه تنها بسیاری از معادلات در داخل تغییر پیدا کرد، بلکه خیلی از مباحث نیز در خارج از کشور به ‌نفع جمهوری اسلامی ادامه پیدا کرد.

عضو هیئت مؤسس جبهه پایداری با اشاره به دستاورد گفتمان عدالت‌محوری تصریح کرد: این مورد، دستاورد بزرگی را در پی داشت و آن هم کم شدن فاصله طبقاتی و اقتدار در مواضع خارجی بود.

دشمن در فتنه به دنبال زمین زدن نظام در خیابان بود حالا در صحن مجلس و دولت

زارعی با تاکید بر اینکه حوادث فتنه با حوادث جریان انحرافی قدری به‌هم پیچیده است، افزود: اگر در گذشته نه‌چندان دور قرار بود مطابق برنامه دشمن، نظام را در تجمع‌های خیابانی و آشوب‌ها متوقف کنند، این‌بار می‌خواهند در صحنه قانونی در مجلس و یا درون دستگاه‌های اجرایی با ایجاد مسائل حاشیه‌ای و انحرافی دست به توقیف حرکت نظام بزنند.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: ادامه اختلال‌ها در روند رو به رشد نظام به‌وسیله جریان انحرافی خواهد بود و برای جلوگیری از رسیدن دشمن به این هدف باید فضای گفتمانی امام و انقلاب را در کشور ادامه داد که مأموریت سنگین ما در جبهه پایداری تبیین همین مورد است.

وی با اشاره به ویژگی‌های نماینده اصلح و وظایف مردم در قبال آن گفت: تنها حجت شرعی ما تبیین تعریف امام از مجلس است و درهمین راستا، سرلوحه کار جبهه پایداری، استمرار در ولایت‌مداری و تبعیت از سخنان امام راحل و انقلاب است.

دشمن باید در این انتخابات، ولایت‌پذیری ملت ایران را درک کند

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تأکید براینکه "نباید اجازه تضعیف قدرت و اقتدار امروز نظام را بدهیم"، خاطرنشان کرد: باید با حضور گسترده مردم یک‌بار دیگر سیلی محکمی به گوش دشمن زده شود و مسیر انتخابات را به راهی ببریم که نتیجه این انتخابات پذیرفتن دشمن در ولایت‌پذیری ایران باشد.

زارعی در ادامه به آسیب پول و ثروت در کسب آرا انتخاباتی اشاره کرد و گفت: برخی با هزینه‌های گزاف در انتخابات حاضر می‌شوند، این درحالی است که افکار و سخنان امام(ره) به‌نحوی بود که مجلس را جایگاهی برای افراد شرافتمند، پاک‌‌دست و مسئولیت‌پذیر می‌دانست.

برخی مسئولان سیاست باز، ذهنیت جوانان را به سیاست خراب کرده‌اند

در ادامه این جلسه حاضران پرسش‌های خود را با دبیر و مسئول کمیته استان‌های جبهه پایداری مطرح کردند.

آقاتهرانی در پاسخ به سوالی مبنی براین که "جنابعالی که استاد خوش نام اخلاق هستید چرا خود را وارد مسایل سیاسی که سرشار از مسایل غیراخلاقی است، می‌کنید"، گفت: عملکرد غیر اخلاقی و سیاست بازی برخی از مسئولین بعضاً موجب چنین ذهنیتی در بین جوانان در مورد سیاست شده است، وگرنه سیاست مانند دیگر بخش‌های دین اسلام جزو وظایف اخلاقی و دینی ماست و حضور نیافتن متدینین در این عرصه، موجب حضور افراد مسئله دار در مراکز سیاسی کشور خواهد بود.

زارعی هم در پاسخ به سوالی در مورد تعیین کاندیداهای احتمالی جبهه در مرکز و یا خود استان‌ها، تصمیم درباره این مسئله را منوط به تصمیم شورای استان‎ها دانست.

آقاتهرانی نیز در مورد ارائه لیست جداگانه یا واحد با جبهه متحد در کشور و تهران با بیان اینکه این مسئله در دست بررسی است، گفت: به دنبال این هستیم تا آنجا که امکان دارد، با دوستان جبهه متحد به اشتراک برسیم ولی ما اصولی داریم که برمبنای آن عمل می کنیم.

وی ادامه داد: کسانی که در زمان فتنه سکوت و نیز کسانی که در ولایت مداری تردید کردند، قطعاٌ در فهرست ما نخواهند بود، ولایت فقیه رکن رکین انقلاب و محکم‌ترین اصل در بین اصول ماست، پس ما اصول‌گرایی را برمبنای آن ارزیابی می‌کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی درمورد اصول‌گرایی افرادی مانند لاریجانی، مطهری و قالیباف گفت: ما با اسامی افراد کاری نداریم و اصول‌گرایی را بر مبنای عمل و ولایت مداری افراد خصوصاً در زمان فتنه نگاه می کنیم.

آقاتهرانی در پاسخ به سوال دیگری تاکید کرد که ما در جبهه تلاش می‌کنیم خود را با مقام معظم رهبری تراز کنیم.

زارعی در پاسخ به سوالی درباره موضع جبهه پایداری در مقابل جریان انحرافی، فلسفه تشکیل این جبهه ونقطه آغاز حرکت آن را مقابله و مخالفت با این جریان برشمرد فضاسازی‎ها درباره ارتباط جبهه پایداری با جریان انحرافی را عملی غیر اخلاقی و غلط دانست و در مورد آن، ابراز تأسف کرد.

وی شاخصه افراد مورد حمایت جبهه پایداری در انتخابات را همان شاخصه های امام و رهبری خواند و گفت: تعهد، ولایت‎مداری، پاک دستی و مرزبندی با جریان فتنه و انحرافی از جمله این شاخصه‌هاست در عین حال که همراهی با جبهه متحد را حتماً دنبال خواهیم کرد.

مسئول کمیته استان‌های جبهه پایداری در پاسخ به سوالی با یادآوری نحوی تشکیل جبهه پایداری گفت: چنانچه اشتباهاتی که امسال اتفاق افتاد روی نمی داد و حوادثی همچون معطل ماندن حکم رهبری و خانه نشینی پیش نمی آمد، شاید جبهه پایداری نیز شکل نمی گرفت.

وی در ادامه هرگونه ارتباط جبهه پایداری با دریافت پول از جریان انحرافی را شایعه دانست و تکذیب کرد.

مواضع هاشمی چراغ سبز به غرب است

زارعی در مورد عملکرد هاشمی رفسنجانی در دو ماه گذشته که مورد سوال یکی از حاضران قرار گرفته بود، خاطرنشان کرد: مجموعه صحبت های این شخص نشان می‌دهد که مخالف فرمایشات مقام معظم رهبری است که از جمله این اظهارات تزیینی توصیف کردن رأی مردم است.

زارعی دامه داد: هاشمی سیاست‎مدار است و دنیا بر او حساب باز می‌کند و گفته‌هایش را می‌توان نشان دادن چراغ سبز به غرب فرض کرد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فتنه پس از انتخابات سال 88 آن را ماجرایی پیچیده خواند که تا کنون نیز کامل شناخته نشده است.

جبهه پایداری نه رایحه خوش خدمت است نه ستاد تبلیغات انتخاباتی

زارعی همچنین در ادامه به سوال یکی از حضار مبنی بر اینکه "آیا جبهه پایداری همان رایحه خوش خدمت است"، پاسخ داد و بیان داشت: جبهه پایداری نه رایحه خوش خدمت است و نه ستاد تبلیغاتی انتخاباتی بلکه جبهه پایداری تشکیلاتی بر پایه ولایت‌مداری است که بر اساس یک مطالبه جمعی و با محوریت کسانی شکل گرفت که زیر پرچم ولایت هستند.

حضور آیت الله مصباح در رأس این جبهه مایه اعتماد و اطمینان قلب مردم است

درابتدای این همایش هم دبیرجبهه پایداری هرمزگان در سخنان کوتاهی ضمن خوش آمدگویی به حاضران، پذیرفتن مسئولیت جبهه پایداری در هرمزگان را به دلیل اهمیت انجام وظیفه در زمان خود برای اسلام انقلاب برشمرد و افزود: در راه انجام وظیفه برای انقلاب و اسلام از جان و مال و آبروی خود هم خواهیم گذشت.

حجت الاسلام و المسلمین متین، حضور چهره های خوش‌نام انقلاب و در رأس آنها حضرت آیت الله مصباح یزدی را در این مجموعه، موجب اطمینان و قوت قلب مردم دانست و تأکید کرد: هدف اصلی جبهه پایداری، تبعیت بی چون و چرا از ولایت، مرز بندی بارز و مشخص با جریان فتنه و جریان انحرافی است.

حاشیه های این همایش

- حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم هرمزگان از سراسر استان موجب شد، سالن همایش‌های برق منطقه‌ای هرمزگان که یکی از بزرگ‏ترین سالن‌های استان و محل برگزاری مراسم‌های ملی است، گنجایش استقبال کنندگان را نداشته باشد و خیلی زود دو طبقه این سالن پر شد وعده زیادی به طور ایستاده مراسم را دنبال کردند.

- مجری مراسم از حضور شرکت کنندگان از فواصل بیش از 350 کیلومتری شرق وغرب استان تشکر کرد.

- خبرنگاران حاضر در مراسم ضمن ابراز تعجب از حضور گسترده مردم استان، به پوشش این همایش پرداختند.

- نزدیک به 10 نفر از کاندیداهای ثبت نام کرده در حوزه‌های مختلف استان در ردیف اول سالن نشسته بودند.

- حضور پرشور جوانان خصوصاً دانشجویان و طلاب بیش ازهر قشر دیگری به چشم می‌آمد.

- حاضران ضمن تشکر از برپایی این همایش، خواستار تداوم برگزاری این همایش‌ها از سوی جبهه پایداری در استان شدند.



کلمات کلیدی : هاشمی، رفسنجانی، اغتشاش، مجلس، دولت، فتنه، آقازاده ها، جدید، سران، جبهه، فرزندان، انحرافی، رانت، خوارها، پایداری
<   <<   6   7   8   9   10      >

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...