منطق هاشمی همان منطق منتظری است

اتاق‌فکر لندن باتقدیراز مواضع هاشمی مدعی‌شد:
منطق هاشمی همان منطق منتظری است .
عملکرد و مواضع حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی که غیرشفاف و دوپهلو و حتی به گفته برخی منتقدانش تایید جریان فتنه ارزیابی می شود، سبب شده تا حامیان سیاسی و رسانه ای جریان فتنه مواضع او را تایید فتنه گران توصیف کنند و به تقدیر از اظهارات وی بپردازند.

 درحالی که چند روز پیش دختر مرحوم منتظری مدعی شباهت سرنوشت پدرش با آقای هاشمی شده بود، روز گذشته هم اتاق فکر لندن که متشکل از فعالان فتنه 88 هستند، با انتشار نشریه ای به تقدیر ویژه از آقای هاشمی پرداخته است.

منطق هاشمی همان منطق منتظری است

در بخشی از این نشریه به مواضع رئیس مجلس خبرگان در سال گذشته پرداخته شده و مجددا آقای هاشمی رفسنجانی با آقای منتظری مقایسه شده است: در میان همه تحلیل‌ها درباره علت همدلی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با جنبش و عدم همراهی او با مسئولان نظام، شاید هیچیک به استواری منطق رستگاری که مورد استفاده آیت‌الله منتظری هم بود، مواضع کنونی او را توضیح ندهد.

تصمیم قاطع هاشمی برای تقابل با نظام!

به نوشته این ارگان جریان فتنه، "هاشمی در حالی طی ماه‌های اخیر چرخش جدی در مواضع خود به سوی جنبش داشت که از قدرت و موقعیت ویژه‌ای در نظام سیاسی ایران برخوردار بود. سخنان هاشمی در آخرین خطبه نماز جمعه‌اش بدون شک در تاریخ معاصر ایران ثبت خواهد شد. پس از آن پایداری هاشمی بر مواضع‌اش و استمرار نقدهای او به اتفاقات پس از انتخابات حکایت از تصمیم قاطع هاشمی برای قرار گرفتن در جایگاهی مستقل و تقابلی نسبت به نظام سیاسی است."

نشریه رسمی اتاق فکر لندن‌نشین در ادامه بیانیه آقای هاشمی درباره سالگرد قیام ?? دی را که موجی از انتقادات فعالان سیاسی را به دنبال داشت، "ارزنده" دانسته و نوشته است: طی هفته‌های اخیر هاشمی در دیدار با جمعی از روحانیون و سپس در بیانیه‌ای که مناسبت سالگرد ?? دی قیام مردم قم آخرین مواضع و دیدگاه‌های خود را در قبال شرایط کنونی ابراز داشته که بیانیه اخیر حاوی نکات مهم و ارزنده‌ای است.

تعریف از هاشمی

اتاق فکر جریان فتنه در لندن، از مسئولان نظام خواسته است که مواضع صریح "فردی با سابقه و ویژگی‌های شخصیتی آیت الله هاشمی رفسنجانی" را هشداری جدی قلمداد کنند.

ارگان جریان فتنه در پایان به تعریف از آقای هاشمی پرداخته و نوشته است: در این میان کمترین تردید در شجاعت از خود گذشتگی و خدا ترسی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای اتخاذ مواضعشان کارنامه سیاسی او را کاملا مثبت ارزیابی کرد و بر منطق رستگاری او درود فرستاد.

گفتنی است بخشی از اعضای مجلس خبرگان در ماه‌های اخیر از آقای هاشمی رفسنجانی خواسته‌اند که به سکوت و مواضع مبهم خود درباره جریان فتنه پایان دهد. گرچه او تاکنون پاسخی عملی به این درخواست نداده است اما معمولا نظرات خود را در پوشش "بیان دیدگاه درباره مناسبت‌های روز" ابراز می‌کند.

این مساله در روزهای اخیر با بیانیه‌ای به مناسبت سالروز قیام 19 دی در قم مجددا تکرار شده است.

مطالب مرتبط:



کلمات کلیدی : سبز، مهدی، اموی، .، فتنه، آقازاده ها، //، فائزه، بنیاد باران، وب سایت هاشمی رفسنجانی، لندن، نشینان قلدر، خانم زاده ها
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...