سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مروّجان اصلی خشونت در کشور چه کسانی هستند؟ + تصاویر

+ مروّجان اصلی خشونت در کشور چه کسانی هستند؟+تصاویر حقیر به‌ متخصصان‌ دروغ‌ و افترأ و جنگ‌روانی‌ و به‌ افسران‌ و نیز پیاده‌ نظام‌ «لیبرالیزم‌ ناتمام‌ ایرانی» نیز عرض‌ می‌کنم‌ که‌ به‌ «ماکیاولی» (پدر فلسفة‌ سیاسی‌ سکولار و تئوریسین‌ «فریبکاری») بیش‌ از این‌ اعتماد نکنید و «اخلاق» را واقعی‌ - نه‌ اعتباری‌-بدانید و آن‌ را از «سیاست»،تفکیک‌ نکنید که‌ «پیروزی»از راه‌ «دروغ»،خود عین‌ «شکست» است.(ادامه)

نقطه اشتراک همه جریانات انحرافی، سیاست یک بام دو هوایشان می باشد.

سیاست " یک بام دو هوا" با خون و گوشت برخی سیاستمداران عجین شده است به گونه ای که همواره الفاظ و اصطلاحات را بازیچه برداشتها و تفاسیر شخصی بر اساس منافع دنیوی و تغییر موقعیتها کرده اند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، سالهاست که برخی جریانات سعی دارند تا به منظور بهره برداریهای سیاسی خود و برای از صحنه خارج کردن برخی بزرگان، بسیاری از احکام اسلامی و حقایق را نادیده بگیرند و یا با سیاستی یک بام دو هوا به آن بپردازند.

 یکی از بزرگانی که همواره مورد حمله جریانات فاسد و انحرافی در دوران مختلف قرار گرفته است ، حضرت علامه مصباح یزدی می باشد.

جریانات انحرافی وابسته به باندهای قدرت و ثروت دوران اصلاحات سالها در رسانه های خود حضرت علامه مصباح یزدی را به " خشونت" متهم می کردند و با تبلیغات یکطرفه نفی خشونت و اثبات تساهل و تسامح، سعی داشتند وی را از مروجان و حامیان اصلی " خشونت" معرفی کنند امّا آنگاه که خطر به اردوگاه جریان دوّم خرداد نزدیک شد، آقای خاتمی نه تنها همچون گذشته نفی مطلق خشونت را خواستار نشد بلکه در اظهاراتی پس از ترور حجاریان، استفاده از خشونت را لازم شمرد و بر آن تاکید کرد!

قرائتی که آقای خاتمی از آن سخن می گفت، دقیقا همان نکته ای بود که حضرت علامه مصباح یزدی پیش از آن، وقتی که دامنه آشوبهای خیابانی – در تیرماه سال 78- اصل نظام و انقلاب را مورد تهدید قرار داده بود، بر وجود آن تاکید کرده بود. آقای خاتمی، رئیس جمهور وقت در سخنان خود در شهر گرگان تصریح کرد:
« دینی که برای نفی خشونت آمده است، در برابر آن نیز می ایستند و اگر لازم باشد برای نفی خشونت، با خشونت نیز رفتار خواهد کرد!» ( روزنامه جمهو.ری اسلامی: 17 فروردین 79، ص 2)

این سخن متناقض آقای خاتمی، در واقع اعتراف ایشان و همفکرانشان به این واقعیت بود که نفی مطلق خشونت و تایید مطلق تسامح و تساهل امری برخلاف عقل و اصول حکومت داری است.
مروّجان اصلی خشونت در کشور چه کسانی هستند؟

این مجموعه تا قبل از آن مطالب مطلقی می گفتند که با واقعیت تطبیق نداشت. نفی مطلق خشونت و تایید مطلق تسامح و تساهل، نه در روابط فردی و نه در روابط اجتماعی، قابل قبول و عمل نیست و موجب هرج و مرج می شود. محتوای قرآن و سنت و سیره معصومین نیز بر بطان این طرز تفکر دلالت می کند.

امروزه نیز عده ای که لیدر و پرچمدار جریانات انحرافی کشور هستند بار دیگر پروژه تخریب حضرت علامه مصباح یزدی را با همان سیاسیت یک بام دو هوای جریان اصلاحات دنبال می کنند و اظهارات ایشان را ترویج " خشونت" و در تضاد با منش پیامبر اسلام(ص) و حضرات معصومین ( علیهم السلام) معرفی می کنند در حالیکه خود این افراد نیز به بطان بودن و سیاسی بودن اظهارات خود یقیین دارند و صرفا برای فرار از زیر بار حجم انتقادات، دست به چنین شانتاژی می زنند که البته جز رسوایی ارمغانی برای آنها در بر نخواهد داشت.

حال جا دارد تا این موضوع را با دقت بیشتر و عمیق تر مورد ارزیابی و بررسی قرار دهیم. در همین راستا دکتر "پژمان احسان بخش" مقاله ای تحت عنوان " استاد مصباح و ده نکته در باب تئوری (خشونت) و (تروریزم)" دارند که باز نشر آن در این زمینه راه گشا خواهد بود.

نویسنده، ده‌ اصل‌ را از سخنرانی‌ حضرت علامه مصباح یزدی‌ در باب‌ خشونت‌ و تروریزم‌ استنباط‌ نموده‌ و سعی‌ کرده‌ توضیح‌ دهد که‌ چگونه‌ ایده‌های‌ استاد در این‌ خصوص، عمداً‌ توسط‌ برخی‌ محافل‌ سیاسی، تحریف‌ شده‌ است.
 متن کامل آن بدین شرح است: ادامه



کلمات کلیدی : خاتمی، اصلاحات، عکس، تصاویر، روانی، آشوب، های، خشونت، مصباح، انحرافی، مروجان، حجاریان، جنگ، یک بام، دوهوا، الفاظ، علامه، متناقص، لیبرالیزم
<      1   2   3   4   5   >>   >

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...